Dovolená v Alpách

24. července 2008 v 20:59 | Honzík |  Výlety
Na dovolenou v Alpách jsme jeli hned na začátku prázdnin. Měli jsme plné auto. Na to místo, kde jsme měli bydlet, to trvalo pět hodin. Jeli jsme přes : Německo, Rakousko a malý kousíček v Itálii. Po cestě byla dvě platítka (mýto - pozn. od mámy). Přijeli jsme do Itálie, abychom tam chodili po horách. Ubytování jsme měli na farmě ve vesnici Terenten, kousek od Brixenu. Byli jsme tam v sedm večer. Nastěhovali jsme si dovnitř věci a potom jsme šli vyvenčit psy. A šli jsme spát. Popíšu vám aspoň některá místa, kde jsme byli:
První den jsme šli na kopec, kde se to jmenovalo Tiefrasten Hütte. Bylo to tam pěkné. Na tu chatu to trvalo tři hodiny do kopce.
Pragser Wildsee: Bylo tam pěkné jezero, ale pak to bylo strašně do kopce po kamínkách jako štěrk.
Jaufenpass: Na Jaufenpassu bylo strašně lanovek. Lanovky se mi líbí. Šla se tam hřebenovka. A potom tam byl velký výhled na Merano. V Meranu už rostou palmy.
Sterzing bylo hrozně pěkné město, doporučuji.
Erdpyramiden: Na těch jejich pyramidách měli hrozně blbé značení, jednou jsme se ztratili a potom jsme je našli. Nestálo to za to.
Na Rosskopf jsme jeli lanovkou. Psi jeli taky. Když už jsme jeli, tak Dora oslintala sedačku. Tak táta musel vytírat. Šli jsme až nahoru ke kříži a potom na alm. Tam jsem nic nejedl ani nepil, protože tam na mě koukaly krávy. A potom jsme šli zase na lanovku a to už pršelo.
Kasseler Hütte: Tenhle výlet jsem vymyslel já. Byli jsme až nahoře pod ledovcem. To byl můj nejoblíbenější výlet.
Lanové centrum: Byli jsme tam s bráchou za odměnu a bylo to tam pěkné.
Tesselberg: Bylo to hrozně do kopce a na kopci na nás koukaly kozy.
Am Joch: Je to největší kopec, na který jsem zatím vylezl.
Gitschberg: Už po druhé jsme jeli ze psama lanovkou. Když jsme tam vyjeli, tak jsme šli zase ke kříži a zpátky lanovkou.
Antholzer See: Od jezera jsme šli do kopce a bylo tam další jezero, ale to už bylo v Rakousku.
Vodopády Gilfenklamm: Šli jsme na vodopády, byla tam jeskyně s obrovským vodopádem a za tou jeskyní to bylo zavřený, zpátky jsme museli stejnou cestou. Obrázky ze soutěsky najdete na http://www.walter.bz/immagini/gilfenklamm/.
Na farmě i v Terentenu se mi líbilo. Chodili jsme si s bráchou hladit krávy a koukali jsme, jak je dojí. Dokonce se jednou v noci narodilo telátko, bylo velké jako náš Taff.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.